Menu

Glemmer dine kunder deres aftaler?

Vi kender det alle. En kunde har bestilt en tid, men dukker ikke op. Du prøver at ringe dem op, men de tager ikke telefonen, eller også har de blot glemt deres aftale hos dig.

Bookingsystemet udsender SMS påmindelser

Glemte aftale koster dig tid og penge, og derfor udsender bookingsystemet Zapla automatisk e-mail og SMS påmindelser. Når en kunde har bestilt en tid på din hjemmeside bliver der automatisk sendt en e-mail og SMS kvittering til både kunden og dig. På den måde er kunden er sikker på, at bestillingen gik korrekt i gennem, og du ved besked så snart som muligt.

Bookingsystem med e-mailpåmindelser

Præcis 24 timer før aftalen modtager din kun igen en påmindelse på e-mail og SMS, der husker dem på deres aftale hos dig. E-mailen indeholder også et kort med et link til Google Maps med placeringen af din virksomhed, så der er let at finde vej. På den måde bliver dine kunder husket på deres tidsbestilling hos dig.

E-mail og SMS påmindelser kan desværre aldrig løse problemet fuldstændigt, men det minimerer helt sikkert antallet af glemte aftaler rigtigt meget!

Alle blogindlæg